niedziela, 18 sierpnia 2013

Makulec pospolity (Didymium melanospermum)




6 komentarzy:

  1. mnie również. niezły kadr. warto byłoby taki zestackować. próbowałeś kiedyś tej techniki? w lesie powinno być stosunkowo bez problemów typu silny wiatr, no i modele nie wykazują szczególnie szybkich ruchów, więc mógłbyś próbować ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz słyszę o tej metodzie obróbki. Poczytałem właśnie, ale chyba bym nie miał na to czasu. W lesie i tak wykonuję kilka-kilkanaście kadrów jednego obiektu w różnych ustawieniach manualnych i wierz mi , że staram się wybierać i wrzucać tu najlepsze zdjęcie . Wiece nie potrafię wycisnąć. A Ty stosujesz tą technikę?

      Usuń
  2. warto spróbować. przy fotografowaniu owadów jest o wiele trudniej, właściwie tylko gdy śpią, czyli wcześnie rano jest okazja ;
    jedno ze zdjęć które jest dzieckiem stackowania tu:
    http://obszarny.blogspot.com/2013/08/noclegownia.html
    Takie kadry są ostre od A do Z, pod warunkiem, że odpowiednio dobierzesz skok ostrości do skali odwzorowania i wielkości modela.
    Niedługo zamierzam powalczyć ze stackowanim jaj motyli i innych owadów - brak tylko mi trochę sprzętu - muszę wykombinować nowe defuzory kierunkowe własnej produkcji i pomyśleć o raynoxie do moich pierścieni pośrednich ;

    OdpowiedzUsuń
  3. LUBIĘ TWÓJ ŚWIAT. CIĄGLE MNIE ZADZIWIA I FASCYNUJE. KADR NIESAMOWITY! NIC TYLKO PODZIWIAĆ!

    OdpowiedzUsuń

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.