wtorek, 11 sierpnia 2015

Boc balear Dzika koza Majorkańska



     Endemiczna dzika koza występująca tylko w górach Serra de Tramuntana na północy Majorki. Pierwszego dnia wspinaczki po górach nieco się przestraszyłem kiedy schodząc z góry , na wąskiej ścieżce stanęliśmy na przeciwko siebie w odległości kilku metrów. Kozioł nie był mały , a ja nic nie wiedziałem o tym zwierzęciu, poza tym , że u podnóża góry obejrzałem tablicę informacyjną na której były zdjęcia tego ssaka, więc jedyną wiedzą jaką miałem , było to, że mogę go spotkać.






                                                                                                                                    Hiszpania. Baleary. Majorka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.